четверг, 7 мая 2020 г.

Шановні діти та батьки!
11.05 (понеділок) - вихідний день за 09.05.
Вітаю всіх бабусь та дідусів дітей нашого класу з днем Перемоги!
Бажаю Вам міцного здоров'я, мирного неба та благополуччя в Ваших родинах!


П'ятниця, 08.05
Я у світі
Тема: Винаходи людства. Працюємо над проектом.
Підручник стор.130-131 - читати.
Завдання: скласти проект одного винаходу людства на вибір ( друкарський станок, комп'ютер, мікроскоп, телескоп, праска, компас, глечик, колесо та інше).
Презентувати свій проект на Вайбер.(Малюнок і розповідь). Або скласти презентацію (5-7 слайдів) на надіслати на електронну пошту olena.osadcha71@gmail.com
Математика
Тема: Читання і запис чисел у нумераційній таблиці. Розрядний склад числа. Запис чисел у вигляді розрядних доданків.
Підручник стор.160
№11,13 - письмово.
№12,14,15,16 -усно.
Задача №17,19 - письмово на Вайбер.
Українська мова
Тема: Розвиток зв'язного мовлення. Твір про сезонні зміни в природі.

Хід уроку
І. Організація класу.
П. Повідомлення теми і мети уроку.
Вчитель. - Отже, мова сьогодні буде йти про весну. І як підсумком нашої роботи буде написання твору .Писати твір — означає творити, висловлювати свої думки, словами передавати почуття мрії, стан вашої душі. А весна пробуджує природу від сну, вносить красу, чарівність.
 «Весна іде — красу несе,
І тій красі радіє все».
1.         Бесіда про зміни в природі
•          Сонце з кожним днем піднімається вище і все  
         більше обігріває землю.
•          Небо вже не сіре, а голубе. Хмари купчасті.
•          3 приходом весни дерева прокидаються після
          довгого зимового сну.
•          З'являються перші квіти, повертаються додому
           птахи з теплих країв.
2.Народні прикмети.
—        Усі ці зміни в природі люди підмічали впродовж дуже багатьох років. 1 виражені вони у народних прислів'ях. Давайте згадаємо, з якими прислів'ями про весну ми зустрічалися з вами на уроках.
•          У березневу днину сім погод на годину.
•          На марець виставила баба палець, а він узяв, та
           й замерз.
•          Минув марець, готуй у поле ярець.
•          Березневе тепло мов мачухи добро.
•          Від березневих дощів земля квітне.
•          Цвітень — переплітень, бо переплітає трохи зими,
          трохи літа.
•          Теплий квітень, мокрий май —буде хліба урожай.
•          Сухий квітень — голодний рік.
•          Квітень із водою — травень із травою.
•          Весна ледачого не любить.
•          Проспиш весною — заплачеш зимою.
•          Весна — наш отець і мати: хто не посіє — не буде жати.
5.Гра  “Добери слово”
Сонце ( яке?) яскраве, щире, привітне, веселе,тепле...
Небо ( яке?) синє, чисте, безмежне,ясне, бездонне...
Хмарки (які?) білі, легенькі...
День (який?) світлий, довший, сонячний, теплий)
Ніч(яка?) тиха, тепла, к оротша, місячна
Струмочки (які?) дзвінкі, веселі, жваві
Квіти (які?) жовті, білі, тендітні,ніжні
Дерева (які?) зелені, весняні, світлі
Трава (яка?) росяна, молоденька, ніжна, гостра
Птахи (які?) перелітні, співучі
Вчитель. - Як не буває весни без пташиного співу, так не буває весни без квітів. Які ж рослини зацвітають навесні?
Пролісок — фіалка.
Конвалія — підсніжник.
Дзвіночки — анемони.
Сон — ряст.
Мати-й-мачуха — первоцвіт.
 « Найкращий твір».
1)Вчитель. - Ось ми і підійшли до написання твору. Але спочатку ми повинні скласти план твору. І не забувайте, що кожен твір складається із трьох частин: зачину, основної частини і кінцівки. Кожну частину пишемо з абзацу.
Тема «Сезонні зміни в природі»
План.
1.       Перші ознаки весни.
2.       Земля пробуджується від сну
3.       Перелітні птахи повертаються додому.
4.       Чим мені подобається весна?

2 )Самостійна         робота. (Написання учнями твору)
Завдання: 
1) Записати назву твору
2) Записати план
3) Скласти твір за власними спостереженнями (зачин, основна частина, кінцівка) - 5-9 речень
4) Надіслати твір на Вайбер для оцінювання.

Природознавство
Тема: Органи чуття. Гігієна органів чуття.
Підручник стор.159-162 - читати, переказувати.






 Образотворче мистецтво
Тема:Виготовлення вишиванок.
Завдання : намалювати чи виготовити із паперу вирізану вишиванку (розфарбувати орнаментом).
Сфотографувати на Вайбер















Итоговая контрольная работа. Языковая тема.
1.Выпишите только предложения:
1) На зелёном лугу растёт сочная трава.
2) Ветер на колокольчик кланяются.
3) Белеют высокие ромашки.
4) Сидят лист кузнечик зелёный на.
5) Сладким мёдом пахнет клевер.
6) Заливных лугах в убирают колхозники сено.
2.Укажите главные члены предложения:
Тихая тёплая заря занималась над землёй. 
3.Укажите строку, в которой все слова пишутся с безударной е: 
а)л_сной, стр_кочут, з_лёный, св_тлячки
б) зал_ваются, солов_и, з_лёный, т_шина  
в)вр_дители, тр_ве, л_тучий, зап_д.

4. В каком слове допущена ошибка? 
рощя, туча, ципленок, цирк
5. В какой строчке неправильно подобран антоним? 
а)Трудолюбивый - ленивый
б)Чёрный - светлый
 в)Большой - маленький

 г) Высокий – низкий

6. Подбери синоним к слову СКАЗАТЬ
 Молчать Не сказать  Произнести  Прошептать
7. К устойчивому сочетанию слов подбери объяснение.
ВСТАТЬ НЕ С ТОЙ НОГИэто... 
 -Подвернуть ногу
 -Быть в плохом настроении
  -Спотыкаться
  -Что-то не так сделать

8.Подели текст на предложения. Сколько в этом тексте предложений?
Тихо падает снег несколько снежинок упало мне на руку внимательно присматриваюсь к этим снежным звёздочкам они удивительно похожи и непохожи друг на друга.