четверг, 7 мая 2020 г.
П'ятниця, 08.05
Я у світі
Тема: Винаходи людства. Працюємо над проектом.
Підручник стор.130-131 - читати.
Завдання: скласти проект одного винаходу людства на вибір ( друкарський станок, комп'ютер, мікроскоп, телескоп, праска, компас, глечик, колесо та інше).
Презентувати свій проект на Вайбер.(Малюнок і розповідь). Або скласти презентацію (5-7 слайдів) на надіслати на електронну пошту olena.osadcha71@gmail.com
Математика
Тема: Читання і запис чисел у нумераційній таблиці. Розрядний склад числа. Запис чисел у вигляді розрядних доданків.
Підручник стор.160
№11,13 - письмово.
№12,14,15,16 -усно.
Задача №17,19 - письмово на Вайбер.
Українська мова
Тема: Розвиток зв'язного мовлення. Твір про сезонні зміни в природі.
1) Записати назву твору
2) Записати план
3) Скласти твір за власними спостереженнями (зачин, основна частина, кінцівка) - 5-9 речень
4) Надіслати твір на Вайбер для оцінювання.
Природознавство
Тема: Органи чуття. Гігієна органів чуття.
Підручник стор.159-162 - читати, переказувати.
Я у світі
Тема: Винаходи людства. Працюємо над проектом.
Підручник стор.130-131 - читати.
Завдання: скласти проект одного винаходу людства на вибір ( друкарський станок, комп'ютер, мікроскоп, телескоп, праска, компас, глечик, колесо та інше).
Презентувати свій проект на Вайбер.(Малюнок і розповідь). Або скласти презентацію (5-7 слайдів) на надіслати на електронну пошту olena.osadcha71@gmail.com
Математика
Тема: Читання і запис чисел у нумераційній таблиці. Розрядний склад числа. Запис чисел у вигляді розрядних доданків.
Підручник стор.160
№11,13 - письмово.
№12,14,15,16 -усно.
Задача №17,19 - письмово на Вайбер.
Українська мова
Тема: Розвиток зв'язного мовлення. Твір про сезонні зміни в природі.
Хід уроку
І. Організація
класу.
П.
Повідомлення теми і мети уроку.
Вчитель. - Отже, мова сьогодні буде
йти про весну. І як підсумком нашої роботи буде написання твору .Писати
твір — означає творити, висловлювати свої думки, словами передавати почуття
мрії, стан вашої душі. А весна пробуджує природу від сну, вносить красу,
чарівність.
«Весна іде — красу несе,
І
тій красі радіє все».
1. Бесіда про зміни в природі
• Сонце
з кожним днем піднімається вище і все
більше
обігріває землю.
• Небо вже не сіре, а голубе. Хмари
купчасті.
• 3 приходом весни дерева прокидаються
після
довгого зимового
сну.
• З'являються перші квіти, повертаються
додому
птахи з теплих
країв.
2.Народні
прикмети.
— Усі ці зміни в природі люди підмічали
впродовж дуже багатьох років. 1 виражені вони у народних прислів'ях. Давайте
згадаємо, з якими прислів'ями про весну ми зустрічалися з вами на уроках.
• У березневу днину сім погод на годину.
• На марець виставила баба палець, а він
узяв, та
й замерз.
• Минув марець, готуй у поле ярець.
• Березневе тепло мов мачухи добро.
• Від березневих дощів земля квітне.
• Цвітень — переплітень, бо переплітає
трохи зими,
трохи літа.
• Теплий квітень, мокрий май —буде хліба
урожай.
• Сухий квітень — голодний рік.
• Квітень із водою — травень із травою.
• Весна ледачого не любить.
• Проспиш весною — заплачеш зимою.
• Весна — наш отець і мати: хто не посіє
— не буде жати.
5.Гра “Добери слово”
Сонце
( яке?) яскраве, щире, привітне, веселе,тепле...
Небо (
яке?) синє, чисте, безмежне,ясне, бездонне...
Хмарки
(які?) білі, легенькі...
День
(який?) світлий, довший, сонячний, теплий)
Ніч(яка?)
тиха, тепла, к оротша,
місячна
Струмочки (які?) дзвінкі, веселі, жваві
Квіти (які?) жовті, білі, тендітні,ніжні
Дерева (які?) зелені, весняні, світлі
Трава (яка?) росяна, молоденька, ніжна, гостра
Птахи
(які?) перелітні, співучі
Вчитель. - Як не буває весни без пташиного співу, так не буває весни без квітів. Які
ж рослини зацвітають навесні?
Пролісок — фіалка.
Конвалія — підсніжник.
Дзвіночки — анемони.
Сон — ряст.
Мати-й-мачуха — первоцвіт.
« Найкращий твір».
1)Вчитель. - Ось ми і підійшли до написання твору. Але спочатку ми повинні скласти
план твору. І не забувайте, що кожен твір складається із трьох частин: зачину,
основної частини і кінцівки. Кожну частину пишемо з абзацу.
Тема «Сезонні зміни в природі»
План.
1. Перші ознаки весни.
2. Земля пробуджується від сну
3. Перелітні птахи повертаються додому.
4. Чим мені подобається весна?
2 )Самостійна робота.
(Написання учнями твору)
Завдання: 1) Записати назву твору
2) Записати план
3) Скласти твір за власними спостереженнями (зачин, основна частина, кінцівка) - 5-9 речень
4) Надіслати твір на Вайбер для оцінювання.
Природознавство
Тема: Органи чуття. Гігієна органів чуття.
Підручник стор.159-162 - читати, переказувати.
Итоговая контрольная работа. Языковая
тема.
1.Выпишите только предложения:
1) На зелёном лугу растёт сочная трава.
2) Ветер на колокольчик кланяются.
3) Белеют высокие ромашки.
4) Сидят лист кузнечик зелёный на.
5) Сладким мёдом пахнет клевер.
6) Заливных лугах в убирают колхозники сено.
2.Укажите главные члены предложения:
Тихая
тёплая заря занималась над землёй.
3.Укажите строку, в которой все слова
пишутся с безударной е:
а)л_сной, стр_кочут, з_лёный, св_тлячки
б) зал_ваются, солов_и, з_лёный, т_шина
в)вр_дители, тр_ве, л_тучий, зап_д.
4. В каком слове допущена ошибка?
рощя, туча, ципленок, цирк
5. В какой строчке неправильно подобран
антоним?
а)Трудолюбивый - ленивый
б)Чёрный - светлый
в)Большой - маленький
г) Высокий – низкий
6. Подбери синоним к слову СКАЗАТЬ
Молчать Не сказать Произнести Прошептать
7. К устойчивому сочетанию слов подбери
объяснение.
ВСТАТЬ НЕ С ТОЙ НОГИ - это...
-Подвернуть ногу
-Быть в плохом настроении
-Спотыкаться
-Что-то не так сделать
8.Подели текст на предложения. Сколько в
этом тексте предложений?
Тихо падает снег несколько снежинок упало мне на руку внимательно присматриваюсь
к этим снежным звёздочкам они удивительно похожи и непохожи друг на друга.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)