вторник, 7 апреля 2020 г.

Вівторок,07.04
Літературне читання
Тема: Карло Коллоді. Пригоди Піноккіо.
Підручник стор.146-152 - читати, визначити головних героїв.
Знати значення нових слів стор.152.

Математика
Тема: Ділення на двоцифрове число. 
складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач. Побудова прямокутника.
Підручник стор.137
№914 - усно
№915(1-3 стовпчик),918 - письмово.
Умова задачі:
9 поверхів - 63 кв.
1п. - ? кв.
Розселили 9п. - по3 кв.
Вільних - ? кв.
№ 920 - виконати практично і прислати на Вайбер.
Виконати с.р.
https://padlet.com/olena_osadcha71/4gcbbl3ql9io

Укр.мова.
Тема:Розвиток зв'язного мовлення. Твір-міркування за складеним планом. У моєї мами золоті руки.
Червоним кольором виділено матеріал для запам'ятовування.

Тема. Твір – міркування  «У моєї мами золоті руки»
Мета: узагальнити знання учнів про текст, вчити розрізняти типи текстів; фор­мувати вміння та навички школярів складати твори-міркування; вчити добирати переконливі докази, аналізувати, робити висновки; збагачувати словник учнів; виховувати повагу і любов до матері.
Обладнання: таблиця "Будова тексту-міркування", фотографії мам, записи пісень про мам,  таблиці.
Хід уроку
1. Організація класу
2. Актуалізація опорних знань
2.1. Бесіда
— Що таке текст?
— Які типи текстів знаєте?
—Яке питання можна поставити до тексту-розповіді, тексту-опису, текс­ту-міркування?
2.2. Порівняння різних типів текстів
Текст - розповідь
Ми збирали в лісі гриби. Було тихо. Раптом подув прохолод­ний вітер. Кучеряві берізки затріпотіли вітами. Хмари почали затя­гувати небо.  Птахи поховалися у гнізда.
Текст - опис
На узліссі виросла кучерява берізка. Стовбур у неї прямий, стрункий. Він біліє, наче сніг. В різні боки розкидала красуня свої зелені коси.
Текст - міркування
1. Зачин
(твердження, запитання для доведення)

Ліс — наше багатство.
2. Основна частина
(доведення, наведення доказів)
Він дає нам деревину, ягоди, гриби, очищує повітря.
3. Заключна частина
(висновки, узагальнення)
Берегти ліс — значить берегти країну.
Міркування це таке зв'язне висловлювання, в якому для доведення якогось твердження використовуються судження, приклади, зіставлення, що приводять до нових суджень — висновків.
— З яких частин складається текст-міркування?
3. Оголошення теми і мети уроку
—  На сьогоднішньому уроці ми будемо складати текст–міркування, закріпимо знання про будову тексту.
4. Робота з мовним матеріалом

Мама! Мати! Матуся! Скільки тепла і ласки таїть це магічне слово! Це перше слово, яке вимовляє дитина. В хвилини ра­дості й печалі пташкою надій злітає з наших вуст, гамує біль.
Мати! Вона, як дивна музика, хвиля за хвилею змиває з душі тугу і втому.
Немає в світі ріднішої людини, ніж мама. Вона для нас усе: і сонечко лагідне, і дощик журливий, і квітка весняна.
Мама! Слово коротке, але таке дороге, таке ніжне, рідне, тепле.
4.2. Прислівя про маму
- Зі слів складіть прислівя і прочитайте:
тепло, біля, добре, на, матері, сонці, а.

- Хто знає ще прислівя про маму?
Нема такого краму, щоб купити маму.
Нема у світі цвіту цвітнішого над маківочки, нема ж і ріднішого над маті­ночки.
Материн гнів, як весняний сніг: рясно впаде, та скоро розтане.
Мати одною рукою б'є, а другою гладить.
Дитина плаче, а матері боляче.
У дитини заболить пальчик, а в матері — серце.
Добре й неньці, як дитина в славі.
Який кущ, така й малинка, яка мати, така й дитинка.
Шануй батька й неньку, буде тобі скрізь гладенько.

4.3. Загадка
У двох матерів по п'ятеро синів.
                                                (Руки і пальці)
- Ми сьогодні будемо говорити про мамині руки.

4.4. Добір слів про маму:
    Як інакше можна назвати маму?
Мама - …  (мати, мамуня, мамуся, мамця, мамочка, мамонька, матінка, матіночка, матуся, матусенька, ненька, неня, ненечка...)
 Дібрати прикметники.
Мама (яка?) —…   (мила, добра, любляча, єдина, весела, рідна, працьовита, ласкава, дбайлива, ніжна, правдива, серйозна, спокійна, привітна, лагідна, щедра, щаслива).
  Дібрати дієслова.
Мама (що робить?) — …  (купає, любить, пестить, піклується, турбується, жаліє, втішає, розуміє, вислухає, порадить).
  Дібрати прикметники.
Руки (які?) —  … (ніжні, працьовиті, турботливі, роботящі, милі, щедрі, найсвятіші, наймиліші, невтомні).

5. Складання тексту – міркування «У моєї мами золоті руки»

6. Зразки творів
Цілую руки матері моєї
У моєї мами найніжніші, найдобріші, найласкавіші руки. Їх по праву можна називати золотими.
Мамині руки з раннього дитинства піклуються про мене. Мама своїми руками няньчила і пестила свого синочка. Ними вона пожурить і приголубить, допоможе і підтримає. Скільки роботи випало на їх долю! Треба попрати, у квартирі прибрати, на городі посапати, зошити перевірити, конспекти написати, а якщо треба, і цвяха забити. Моя матуся вміє дуже смачно готувати. Вона шиє і в’яже мені гарні речі, які зберігають тепло її рук. Нехай вони завжди натруджені, та для мене вони найкращі в світі: милі, ніжні, добрі і ласкаві.
Я ніколи не забуду теплих маминих рук і через все життя пронесу любов і повагу до мами.

Мамині руки
Багато вже написано про руки людини. Вони бувають різні: трудолюбиві і ледачі, ніжні і жорсткі. Та мамині особливі.
У кожної людини є матуся. А мені так хочеться сказати про свою неньку найкращі слова. Я в ній люблю все: карі очі, каштанове  волосся, мелодійний голос. Але найкращі в неї руки. Вони такі лагідні і ніжні, як весняні квіти. Рученьки не знають спочинку ні вдень, ні вночі. Коли я була маленька, ненька колисала мене на своїх руках, водила мене, коли робила свої перші кроки.
Зі своїми радощами і невдачами йду до матінки. Ніби ластівка розправляє крила, так мама розкриває свої руки для обіймів. А вони такі теплі і добрі! І мені стає радісно на душі. Ранком, коли я іду до школи, матуся приголубить мене. А коли моя матуся готує обіди, я завжди думаю, які у неї золоті руки. Вони все вміють робити. Матусині пиріжки - найсмачніші.
Мені здається, що з її рук я п'ю любов, добро і ласку.
7.  Написання учнями творів
8.  Перевірка написаного
9. Підсумок уроку


Твір (7-9 речень) написати на листочку і відправити на Вайбер.

Русский язык.
Тема: Народные празднования. Русские народные забавы.Учебник стр.129 Упр.390,391- устно.
Упр. 392(задание на выбор) - письменно.
Упр. 396 (задание 1 - устно,задание 2 - письменно.)
Упр.393 -  текст для чтения, прислать на Вайбер.








Шановні батьки!
Пропоную Вам і Вашим дітям ознайомитися з новою освітньою платформою
Вчи.юа — це міжнародна онлайн платформа, де учні початкової школи усієї України вивчають математику в інтерактивній формі.
Ви вже зареєстровані. Код доступу:
Клас «3-В»
Логін для всіх учнів: 1
Прізвище
Ім'я'
Стать
Пароль
 
1
Єрмаков
Данило
Ч
коробка12774
2
Іванов
Іван
Ч
диво12050
3
Борщов
Руслан
Ч
друг10586
4
Бузирьова
Софія
Ж
ананас13070
5
Бурковська
Марія
Ж
сірник11205
6
Васюк
Денис
Ч
радар13029
7
Галочкін
Давид
Ч
комар14678
8
Данилюк
Вікторія
Ж
лава12703
9
Денисов
Дмитро
Ч
дзвін12840
10
Кисіль
Карина
Ж
хімік13498
11
Корнющенков
Тимофій
Ч
ліска14534
12
Крамар
Агата
Ж
темп14637
13
Кривуляко
Вероніка
Ж
палець14056
14
Лук'янець
Тимур
Ч
синиця12727
15
Мудрик
Максим
Ч
підвал13057
16
Нікітін
Ілля
Ч
око11961
17
Осадча
Катерина
Ж
каса11595
18
Осипенко-Ольшевський
Марк
Ч
яблуко11224
19
Пелешук
Вероніка
Ж
сосна12207
20
Семеняко
Софія
Ж
танцюрист10109
21
Челій
Дмитро
Ч
почерк13824
22
Шамрицький
Богдан
Ч
гараж10438
23
Ященко
Данило
Ч
хащі13027