Вівторок,07.04
Літературне читання
Тема: Карло Коллоді. Пригоди Піноккіо.
Підручник стор.146-152 - читати, визначити головних героїв.
Знати значення нових слів стор.152.
Математика
Тема: Ділення на двоцифрове число.
складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач. Побудова прямокутника.
Підручник стор.137
№914 - усно
№915(1-3 стовпчик),918 - письмово.
Умова задачі:
9 поверхів - 63 кв.
1п. - ? кв.
Розселили 9п. - по3 кв.
Вільних - ? кв.
№ 920 - виконати практично і прислати на Вайбер.
Виконати с.р.
https://padlet.com/olena_osadcha71/4gcbbl3ql9io
Твір (7-9 речень) написати на листочку і відправити на Вайбер.
Русский язык.
Тема: Народные празднования. Русские народные забавы.Учебник стр.129 Упр.390,391- устно.
Упр. 392(задание на выбор) - письменно.
Упр. 396 (задание 1 - устно,задание 2 - письменно.)
Упр.393 - текст для чтения, прислать на Вайбер.
Літературне читання
Тема: Карло Коллоді. Пригоди Піноккіо.
Підручник стор.146-152 - читати, визначити головних героїв.
Знати значення нових слів стор.152.
Математика
Тема: Ділення на двоцифрове число.
складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач. Побудова прямокутника.
Підручник стор.137
№914 - усно
№915(1-3 стовпчик),918 - письмово.
Умова задачі:
9 поверхів - 63 кв.
1п. - ? кв.
Розселили 9п. - по3 кв.
Вільних - ? кв.
№ 920 - виконати практично і прислати на Вайбер.
Виконати с.р.
https://padlet.com/olena_osadcha71/4gcbbl3ql9io
Укр.мова.
Тема:Розвиток зв'язного мовлення. Твір-міркування за складеним планом. У моєї мами золоті руки.
Червоним кольором виділено матеріал для запам'ятовування.
Червоним кольором виділено матеріал для запам'ятовування.
Тема. Твір – міркування «У моєї мами
золоті руки»
Мета: узагальнити знання учнів про
текст, вчити розрізняти типи текстів; формувати вміння та навички школярів
складати твори-міркування; вчити добирати переконливі докази, аналізувати,
робити висновки; збагачувати словник учнів; виховувати повагу і любов до
матері.
Обладнання: таблиця "Будова
тексту-міркування", фотографії мам, записи пісень про мам, таблиці.
Хід уроку
1. Організація класу
2. Актуалізація опорних знань
2.1. Бесіда
— Що таке текст?
— Які типи текстів знаєте?
—Яке питання можна поставити до
тексту-розповіді, тексту-опису, тексту-міркування?
2.2. Порівняння різних типів текстів
Текст - розповідь
Ми збирали в лісі гриби. Було тихо.
Раптом подув прохолодний вітер. Кучеряві берізки затріпотіли вітами. Хмари
почали затягувати небо. Птахи
поховалися у гнізда.
Текст - опис
На узліссі виросла кучерява берізка.
Стовбур у неї прямий, стрункий. Він біліє, наче сніг. В різні боки розкидала
красуня свої зелені коси.
Текст - міркування
1. Зачин
(твердження, запитання для доведення)
|
Ліс — наше багатство.
|
2. Основна частина
(доведення, наведення доказів)
|
Він дає нам деревину, ягоди, гриби, очищує повітря.
|
3. Заключна частина
(висновки, узагальнення)
|
Берегти ліс — значить берегти країну.
|
Міркування — це таке зв'язне висловлювання, в
якому для доведення якогось твердження використовуються судження, приклади,
зіставлення, що приводять до нових суджень — висновків.
— З яких частин складається
текст-міркування?
3. Оголошення теми і мети уроку
—
На сьогоднішньому уроці ми будемо складати текст–міркування, закріпимо
знання про будову тексту.
4. Робота з мовним матеріалом
Мама! Мати! Матуся! Скільки тепла і
ласки таїть це магічне слово! Це перше слово, яке вимовляє дитина. В хвилини
радості й печалі пташкою надій злітає з наших вуст, гамує біль.
Мати! Вона, як дивна музика,
хвиля за хвилею змиває з душі тугу і втому.
Немає в світі ріднішої людини,
ніж мама. Вона для нас усе: і сонечко лагідне, і дощик журливий, і квітка
весняна.
Мама! Слово коротке, але таке дороге,
таке ніжне, рідне, тепле.
4.2. Прислів’я про маму
- Зі слів складіть прислів’я і прочитайте:
тепло, біля, добре, на,
матері, сонці, а.
- Хто знає ще прислів’я про маму?
Нема такого краму, щоб купити маму.
Нема у світі цвіту цвітнішого над
маківочки, нема ж і ріднішого над матіночки.
Материн гнів, як весняний сніг: рясно
впаде, та скоро розтане.
Мати одною рукою б'є, а другою
гладить.
Дитина плаче, а матері боляче.
У дитини заболить пальчик, а в матері
— серце.
Добре й неньці, як дитина в славі.
Який кущ, така й малинка, яка мати,
така й дитинка.
Шануй батька й неньку, буде тобі
скрізь гладенько.
4.3. Загадка
У двох матерів по п'ятеро синів.
(Руки і пальці)
- Ми сьогодні будемо говорити про мамині руки.
4.4. Добір слів про маму:
Як інакше можна назвати маму?
Мама - … (мати, мамуня, мамуся, мамця, мамочка,
мамонька, матінка, матіночка, матуся, матусенька, ненька, неня, ненечка...)
Дібрати прикметники.
Мама (яка?) —… (мила, добра, любляча, єдина, весела,
рідна, працьовита, ласкава, дбайлива, ніжна, правдива, серйозна, спокійна,
привітна, лагідна, щедра, щаслива).
Дібрати дієслова.
Мама (що робить?) — … (купає, любить, пестить, піклується,
турбується, жаліє, втішає, розуміє, вислухає, порадить).
Дібрати прикметники.
Руки (які?) — … (ніжні, працьовиті,
турботливі, роботящі, милі, щедрі, найсвятіші, наймиліші, невтомні).
5. Складання тексту – міркування «У моєї мами золоті руки»
6. Зразки творів
Цілую руки матері моєї
У моєї мами найніжніші, найдобріші,
найласкавіші руки. Їх по праву можна називати золотими.
Мамині руки з раннього дитинства
піклуються про мене. Мама своїми руками няньчила і пестила свого синочка. Ними
вона пожурить і приголубить, допоможе і підтримає. Скільки роботи випало на їх
долю! Треба попрати, у квартирі прибрати, на городі посапати, зошити
перевірити, конспекти написати, а якщо треба, і цвяха забити. Моя матуся вміє
дуже смачно готувати. Вона шиє і в’яже мені гарні речі, які зберігають тепло її
рук. Нехай вони завжди натруджені, та для мене вони найкращі в світі: милі,
ніжні, добрі і ласкаві.
Я ніколи не забуду теплих маминих рук
і через все життя пронесу любов і повагу до мами.
Мамині руки
Багато вже написано про руки людини.
Вони бувають різні: трудолюбиві і ледачі, ніжні і жорсткі. Та мамині особливі.
У кожної людини є матуся. А мені так
хочеться сказати про свою неньку найкращі слова. Я в ній люблю все: карі очі,
каштанове волосся, мелодійний голос. Але
найкращі в неї руки. Вони такі лагідні і ніжні, як весняні квіти. Рученьки не
знають спочинку ні вдень, ні вночі. Коли я була маленька, ненька колисала мене
на своїх руках, водила мене, коли робила свої перші кроки.
Зі своїми радощами і невдачами йду до
матінки. Ніби ластівка розправляє крила, так мама розкриває свої руки для
обіймів. А вони такі теплі і добрі! І мені стає радісно на душі. Ранком, коли я
іду до школи, матуся приголубить мене. А коли моя матуся готує обіди, я завжди
думаю, які у неї золоті руки. Вони все вміють робити. Матусині пиріжки - найсмачніші.
Мені здається, що з її рук я п'ю
любов, добро і ласку.
7. Написання учнями творів
8.
Перевірка написаного
9. Підсумок уроку
Русский язык.
Тема: Народные празднования. Русские народные забавы.Учебник стр.129 Упр.390,391- устно.
Упр. 392(задание на выбор) - письменно.
Упр. 396 (задание 1 - устно,задание 2 - письменно.)
Упр.393 - текст для чтения, прислать на Вайбер.